11 Ocak 2009 Pazar

Mutsuz Palyaço İşi Bırakıyor.


Neden hep yalan söylersin umutsuz olanlara?
Neden hep bir umudun varolduğunu söylüyorsun?.. Kendinde umudu vadettikden sonra, O Karanlık köşene çekilip yalnız kalacaksın..Aslında hiç umudun varolmadığını sende biliyorsun...
Neden bir umudun hep yaşadığını söylersin? Onları mutlu edebilmek içinmi ?
Geceleri senin gibi üzülmesinler diyemi ? Yoksa koca bu dünyada yalnız hissetmesinler diyemi ?

Aç şu kahrolası gözlerini ve bir bak etrafına...İnsan sırtından sarfedilen aşşağılayıcı nitelikler duyuyorum.
Egolarını tatmin etmek için kendinden başkalarını düşünmeyen yaratıkları görüyorum.Dünyanın bir yanından bir yanına atılan barut dolusu kutuları biliyorum.. "Hırs" adına yapılan ezilmece usûlünü farkediyorum..Tek taraflı komedyalar görüyorum , sadece bi kaç kişinin gülebildiği..İnsanlar tarafından terkedilen insanları , " Çocukları" görüyorum.. Uçurumdan kanatsızca düşen varlıklarıda görüyorum.. Kendi tok iken , kendisinin sömürdüğü aç insanları görüyorum.. Buna sırıtan kapitalistleri görüyorum..Geceleri , sabaha çıkamayan Beyoğlu'nu görüyorum..Bir avuç arsa için yanan ormanların ateş kokusunu alıyorum..5 Dakikalık zevk için sabaha farklı halde uyanan cinsiyetler görüyorum..İnsanoğlunun ne kadar aciz olduğunu tek başına kaldığı zaman anlıyorum...
İlişkiler artık ticaret için...Ve benim dışımdaki yalancıların yanında tükenmeyecek kadar mum var artık.

Ben Bunları Gördüm...Göremediğim tek şey ;
O hep bahsettiğim " umut" sözcüğüyle söylenilen soyut varlıktı...Geleceğini söylediğim mutluluktu...
Dünya böylesine yanlış dönerken, Herşey bu kadar zayıf halde iken ; Bende yalan söyledim...
Aslında hiçbirşey güzel olmayacak...Bundan sonra hiçbirşeyin güzel olmasını asla beklemeyin.
Hepinize Yalan söyledim.Kendimide kandırdım...Sizleride kandırdım.
Bunu okudukdan sonra gözlerini yine o ters yöne dönen dünyaya çevireceksin , Sonra hepsi seni bir bir terkedecek.
Bakacaksınki kimse kalmayacak.Bedenin gitmesede ruhun o karanlığa karışacak...Suskun kalacaksın..
Belki yine gözyaşı dökersin bunu bilemiyorum...
Sonrasında zaten üzerimize kopacak o kızıl kıyamet...O kızıllıkdan sonraki dünya için umarım birşeyler yapabilmişsindir.
Hepinize yalan söylediğim için özür dilerim...

Fatih Öztürk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder