6 Haziran 2010 Pazar

Sen

Sen benim,
Yüzümde kurumayı bilmeyen gözyaşım.
Gözlerimi selinde boğan,
Hıckırımlarımda yaşayanımsın.

Canımı acıtmalısın acımasızca.
Yağmurların yağmalı suratımdan.
Sana uzanamazken elim,
Sen akmalısın, öpmelisin dudaklarımdan.

Sen benim,
Sana dokunamayan parmaklarım.
Sinirlenip sensizliğe,
Tırnaklarımla yüzümü parçaladım.

Ellerimin ucunda,
Senin döküldüğün ıslak kağıtlara,
Seni çizip, seni anlatıp,
Ellerimi suratıma zımbaladım.

Sen benim,
Sana durmaksızın koşan ayaklarım.
Yoruldukça hissedebildiğim,
Hissettikçe daha hızlı koştuğum.

Sen ağrıdıkça takılıyorum saçlarına,
Çözülüyor bağcıklarım.

Sen benim.
Evet, sen benimsin.
Yansıman olmasa da gözbebeklerimde,
Ulaşamasam da tenine,
Yanıbaşımda sen, sen bana aitsin.

Sen benim,
Sol yanım...


Fatih Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder