11 Eylül 2010 Cumartesi

Bekleyiş


Yüreğimde bir Boğaziçi var.
Öyle ya kalbim iki yakaya ayrık şimdi.
İstanbul' un kapısında kalmışken yalnızlığım;
Ben bu şehrin çıkışında bekliyorum seni.
Dönmezsin bilirim.
Saçların kadar uzundur sevgisizliğin.
Ellerin kadar küçük...
Beni bozuk para gibi harcayışın,
Bedenimi benden çalıp soğuk bir yatakta bırakışın..
Bak gördün mü?
Gitmiyor zaman ileriye doğru.
Bir kış akşamında ikiye ayırdın ya kalbimi.
İşte yine kış geliyor.
Bak..
Yırttığım takvim yapraklarını geriye yapıştırıyorum.
Sabaha dek kurşunlasam da geçmişimi,
Namluyu sana değil hep kendime çeviriyorum.
Unutamıyorum,
Seni unuttuğumu hatırlayamıyorum.
Ve Bekliyorum..
Bu şehrin çıkışında;
Sen ölmeden önce, 
Ben öldükten sonra.
Ecelimle bekliyorum seni. 


Fatih Öztürk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder